veelgestelde vragen coronavirus

Waarom heb ik nog niets gehoord over mijn tickets?
Op dit moment zijn we ruim 100 voorstellingen met in totaal zo’n 30.000 tickets aan het verwerken. Het bericht over jouw voorstelling kan daarom nog even op zich laten wachten. 

Zodra er meer duidelijk is over de voorstelling waarvoor je tickets hebt, ontvang je van ons een e-mail met daarin verschillende keuzemogelijkheden. Je kunt je tickets bewaren voor de eventuele nieuwe datum, een tegoed behouden, (een gedeelte van) het bedrag van je tickets doneren of restitutie ontvangen.

Ik wil mijn keuze wijzigen, hoe kan ik dat doen?
Neem dan contact op met het bespreekbureau via bespreekbureau@chasse.nl en geef in de mail je keuze door.

Kan ik mijn tickets alsnog annuleren als de nieuwe datum niet uitkomt?
Dat is mogelijk, de reguliere annuleringsvoorwaarden zijn dan van toepassing. Deze vind je hier onder het kopje annuleren.

Op mijn tickets staat nog een oude datum, kan ik deze bewaren?
Bewaar je tickets totdat je van ons nieuwe hebt ontvangen. Dit is in ieder geval twee weken voor aanvang van de nieuwe datum van de voorstelling. 

Ik heb bericht ontvangen, maar ik heb ook nog tickets voor andere voorstellingen.
We informeren je steeds per voorstelling. Het bericht over jouw andere voorstelling(en) kan daarom nog even op zich laten wachten. 

Ik heb gekozen voor restitutie, wanneer ontvang ik het bedrag op mijn rekening?
Binnen een maand ontvang je het bedrag terug op het rekeningnummer dat bij ons bekend is.

Controleer of deze gegevens juist zijn door in te loggen in Mijn Chassé. Klik altijd op opslaan, zodat we weten dat je gegevens recent door jou zijn gecontroleerd.

Ontvang ik het gehele bedrag terug?
Ja, je ontvangt van ons het gehele bedrag terug. Dit is inclusief servicekosten, toeslagen en annuleringsregeling.

Ik heb (een deel van) het bedrag gedoneerd. Waar gaat het geld naar toe?
Een deel van de opbrengsten gaat naar het Chassé Theater en een deel naar het gezelschap/producent. Hoe groot dat deel is, is afhankelijk van de afspraken die zijn gemaakt.

Ik heb gekozen om de voorstelling op de nieuwe datum te bezoeken. Ontvang ik gelijk mijn nieuwe e-tickets? 
Twee weken voorafgaand aan de voorstelling ontvang je van ons je nieuwe e-tickets. 

Als ik de voorstelling op de nieuwe datum bezoek, ben ik dan zeker van mijn zitplaats(en) en behoud ik dezelfde plaats(en)? 
Dit is nog onzeker. We kijken nauwlettend naar de voor dan geldende maatregelen omtrent het coronavirus. Omdat we een veilig bezoek willen garanderen, is het bijvoorbeeld mogelijk dat niet iedereen de voorstelling kan bezoeken. Momenteel zijn we hierover in overleg. 

Als blijkt dat ik de voorstelling niet kan bijwonen omdat deze nogmaals verplaatst of geannuleerd wordt, of doordat er wegens de veiligheidsmaatregelen niet voldoende plaatsen beschikbaar zijn, waar heb ik dan recht op? 
In dit geval bieden wij je dezelfde mogelijkheden. Je kunt ervoor kiezen de voorstelling op de eventuele nieuwe datum te bezoeken, een tegoed te ontvangen of het bedrag (deels) te doneren. Ook restitutie is mogelijk.  

Cookies

We maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content van derden af te beelden, zoals ook video’s, en voor verschillende andere toepassingen. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door ‘akkoord’ te klikken, stem je hiermee in. Als je niet akkoord bent, kan je via de knop 'Instellingen aanpassen' je voorkeuren opgeven.

Cookie instellingen