Razende Reporters recensie Sepp, de wolvenvriend

Film: Sepp, de wolvenvriend
Datum: 4 januari 2017
Razende Reporters: Amy en Victoria

De film
Het was een leuke grappige en spannende film en sommige stukken waren ook zielig. Ze hadden oude kleren en schoenen aan. Het was dus een beetje als vroeger

Waar het over gaat
Sepp woont met zijn ouders geiten kippen & koeien in de alpen (berg in oosterijk). Sepp heeft ook een “vriendin” en een klein geitje genaamd kleintje. Er zit een stukje in de film dat ze naar de stad moesten met een kar met hooi en kaas. Ze moesten over een soort ravijn heen de kar bleef hangen aan een steen en lieten de kaas en hooi vallen. Ze verhongerde daar door bijna. Ergens op het laatste had de oom van sepp de grootste koebel van de stad maken voor sepp maar de vader van ramon had hem gekocht en kleintje. Sepp’s vriendin had kleintje terug gesteeld in die nacht voor sepp.

De zaal

1. Er zaten 10 ronde lampen in het plaffon die niet te fel zijn
  2.  Het is een zwarte vierkante zaal
  3. De zaal heeft een groot scherm
  4. Het zijn rode zachte stoelen (ongeveer 90 stoelen) met zachte verhogers

Dit was onze recensie

Film: Sepp, de wolvenvriend
Datum: 1 februari 2017
Razende Reporters: Lola en Julia

Het verhaal gaat over en jongen en zijn bijzondere band met een wolf. Die jongen groeit op in de bergen als geiten hoeder. Samen met zijn ouders maakt hij kaas van geiten melk. Eens in de zo veel tijd is er  een wedstrijd met een koe-bel. Het is de bedoeling om de grootste  koe-bel te hebben. Sepp zijn oom, vader en moeder beloven hem de  grootste koebel voor zijn verjaardag. Alleen dan koopt plotseling de vader van zijn vijand de grootste koe-bel bij de smid, de oom van Sepp. En Sepp krijgt de kleinste bel  i.p.v. de grootste, hij lijkt de wedstrijd te verliezen en iedereen lacht hem als (belleseppie) uit. Sepp weet nog een super grote koe-bel in het zomer huisje en begint een gevaarlijke tocht door de bergen. Tijdens zijn tocht ontmoet het de wolf weer. Gaat de wolf hem helpen om de wedstrijd te winnen?

Wij vonden het een super leuke film omdat: het over dieren gaat ,het  was af en toe een beetje spannend. Wij vonden het ook leuk dat hij met  de koe-bel uit het zomer huisje over de bergen ging glijden. Chassé Cinema bedankt!