veelgestelde vragen
tickets
Je kunt 24/7 online tickets kopen. Op de pagina van de gewenste voorstelling kun je kiezen voor een datum en tijd en vervolgens op tickets klikken. Kies hoeveel tickets je wilt bestellen. Via de zaalplattegrond kies je zelf stoelen of je kunt de best beschikbare stoelen laten toewijzen. In het volgende scherm zie je een overzicht van de bestelling.
Tickets reserveren kan 24 uur per dag op deze site. Je kan betalen met:
- iDEAL
- Persoonlijk tegoed
- Visa / Mastercard
- Bancontact / Mistercash
- Chassé Cadeaukaart
- Nationale Bioscoopbon
- Podium Cadeaukaart
- BredaPas
Na het betalen van een bestelling ontvang je binnen enkele minuten je tickets per mail. Liever je tickets per post? Voor € 4,00 per bestelling sturen wij ze binnen een week naar je op.
Het printen van e-tickets is niet nodig. Je kan je tickets tonen vanaf je mobiele telefoon.
In het theater kan je ook tickets bestellen via onze bestelzuil.
Rolstoelplaatsen boeken kan niet online. Je kan hiervoor bellen met 076 530 31 32 of een mail sturen naar contact@chasse.nl
groepsreservering
Om naast elkaar te zitten is het noodzakelijk om in één reservering te boeken. Je ontvangt een bevestiging met specificatie en je kan dit zelf onderling verrekenen. Voor gezelschappen vanaf 20 personen kan je een voorstel op maat aanvragen.
Scholen kunnen voor groepen groter dan 10 leerlingen reserveren middels een formulier voor groepsreserveringen.
Het bespreekbureau is bereikbaar via contact@chasse.nl, chat (het rode icoontje rechtsonderin op onze website) en telefoon. Wij zijn van maandag t/m zaterdag tussen 13.00 uur en 20.00 uur telefonisch bereikbaar via 076 530 31 32 (Houd rekening met een wachttijd).
Dit is online mogelijk, 24 uur per dag. Bij het afrekenen van je tickets (stap 3) kan je als betaalwijze kiezen voor Chassé Cadeaukaart, Podium Cadeaukaart of Nationale Bioscoopbon. meer informatie
Chassé Cadeaukaart
De Chassé Cadeaukaart is te koop bij Vensters'. Het tegoed dat je niet gebruikt blijft op de kaart. Je kan minimaal € 10,- en maximaal € 150,- op de kaart zetten. Check hieronder je saldo:
Podium Cadeaukaart
- online verkrijgbaar
- te verzilveren op onze website
- het tegoed dat je niet gebruikt, blijft op de kaart
- je kan minimaal € 10 en maximaal € 150 op de kaart zetten
- drie jaar geldig
- check hier je saldo
Nationale Bioscoopbon
Dit is online mogelijk, 24 uur per dag. Bij het afrekenen van je tickets (stap 3) kan je als betaalwijze kiezen voor "Persoonlijk tegoed". Je tegoed wordt vervolgens vanzelf verrekend.
Is het resterende bedrag hoger dan je tegoed? Dan kom je automatisch terug bij de verschillende betaalwijzes en kun je het resterende bedrag via een ander betaalwijze voldoen. Is het bedrag lager dan je tegoed? Dan blijft het restant op je account staan.
Het is hierbij wel van belang dat je ingelogd bent via Mijn Chassé.
Ben je verhinderd? Tot 24 uur voor aanvang van een theatervoorstelling of 4 uur voor het begin van de filmvertoning kan je je ticket nog omzetten in een tegoed. Dit tegoed kan je gebruiken om later opnieuw tickets te kopen. Per ticket wordt € 3,00 administratiekosten in mindering gebracht op het tegoed.
Vul hier het formulier in.
Plotseling verhinderd? Wat jammer! We hopen dat je iemand anders gebruik laat maken van je tickets.
Het Chassé Theater is een plek voor iedereen. Daarom bieden wij naast reguliere kortingsregelingen diverse mogelijkheden voor elk budget. meer informatie
Helaas zijn er naast de officiële online verkooppunten ook veel websites die op grote schaal kaarten opkopen om ze vervolgens met winst door te verkopen. Als bezoeker betaal je via die sites (vaak zonder het te weten) veel meer voor een toegangskaart dan de oorspronkelijke prijs. Dit doorverkopen gebeurt zonder toestemming van de artiest of organisator. In de campagne 'weet waar je koopt' hebben artiesten, podia en organisatoren de krachten gebundeld om doorverkoop tegen te gaan. Koop tickets uitsluitend via de website van de artiest, van de locatie of van de organisator.
Op weetwaarjekoopt.nl vind je alle officiële verkopers en tips tegen doorverkoop.
Na aanvang van de voorstelling kun je de zaal helaas niet meer betreden.
Jazeker, op de dag zelf krijg je vaak 50% korting en we hebben een selectie van voorstellingen voor slechts € 10. meer informatie
Ben je ouder dan 18 jaar en heb je een BredaPas? Dan kun je bij ons met korting naar theater- en filmvoorstellingen. meer informatie
Dat hoeft niet. Wij kunnen de tickets vanaf je telefoon scannen. We hebben het originele ticket nodig, geen screenshot of gedeelte van een ticket.
Dat is geen probleem. Indien het ticket met korting is gekocht, moet je de bijbehorende kortingspas (op jouw naam) kunnen tonen.
De tickets zijn verstuurd naar het e-mailaccount waarmee je bent ingelogd. De tickets kunnen in de spambox terecht zijn gekomen.
De tickets zijn ook altijd te downloaden in je account. Log in op Mijn Chassé en ga naar "Mijn e-tickets". Zorg dat je software up-to-date is en dat pop-ups niet worden geblokkeerd.
Wanneer je inlogt in Mijn Chassé, kan je de tickets altijd opnieuw downloaden. Zorg dat je software up-to-date is en dat pop-ups niet worden geblokkeerd.
Iedereen heeft een ticket nodig om de zaal te betreden, ook de allerkleinsten.
Er is helaas geen wachtlijst bij een uitverkochte voorstelling. We raden je aan om de website in de gaten te houden, die is actueel. Mochten er kaarten vrijkomen dan zie je dit meteen.
Je kan ook kort voor de voorstelling even informeren bij het bespreekbureau.
bereikbaarheid
Het bespreekbureau is bereikbaar via contact@chasse.nl, chat (het rode icoontje rechtsonderin op onze website) en telefoon. Wij zijn van maandag t/m zaterdag tussen 13.00 uur en 20.00 uur telefonisch bereikbaar via 076 530 31 32 (Houd rekening met een wachttijd.)
Plan hier je route naar het Chassé Theater.
Er zijn diverse parkeermogelijkheden rondom het Chassé Theater. meer informatie
Jazeker, er stoppen diverse bussen vlakbij (bushalte Vlaszak). plan je reis
Maak gebruik van de fietsrekken op het voorplein. Is het fietsenrek vol? Ook aan de zijkant van het theater vind je een grote stalling. meer informatie
verplaatsing van voorstelling
Als de voorstelling definitief wordt geannuleerd kan je kiezen uit Chassé tegoed of restitutie. Het bedrag wordt binnen 3 weken overgemaakt op je rekening. Controleer even of het rekeningnummer in je account nog klopt.
Je ontvangt een paar weken van te voren de nieuwe tickets per mail.
Is de voorstelling verplaatst naar een datum die niet past in jouw agenda? Dan kun je ook voor die voorstelling weer de keuze maken of je het bedrag omzet in een Chassé-tegoed of terugvraagt.
Controleer als eerste of je rekeningnummer in je account staat ingevuld.
Het kan tot 14 werkdagen duren voordat je het op je rekening ziet. Heb je het bedrag dan nog niet op je rekening? Stuur een mail naar contact@chasse.nl. We helpen je graag.
veilig en verantwoord bezoek
Tot 24 uur voor een theatervoorstelling en 4 uur voor een film, mag je dit nog melden. Je ontvangt een tegoed (geen geld terug). Per theaterticket gaat er €3,00 van het tegoed af, dit zijn administratiekosten voor het annuleren. Voldoe je aan deze voorwaarden, dan kan je dit formulier invullen.
Vanaf 25 februari 2022 gelden er geen extra maatregelen meer. Dit houdt in dat je niet hoeft te testen voor je theater- en filmbezoek.
Tijdens de voorstelling heb je vaste zitplaatsen naast elkaar maar ons theater biedt voldoende gelegenheid om in de foyers minder drukke plekken op te zoeken. Er zijn daarnaast veel ruimtes om je handen te wassen en uiteraard kan je een mondkapje ophouden als jij je daar prettig bij voelt.
toegankelijkheid
Chassé Theater beschikt over liften om de cinemazalen, de foyers en de eerste verdieping te bereiken. De balkons zijn uitsluitend bereikbaar per trap.
Wij zijn zeker rolstoeltoegankelijk! In alle zalen zijn een aantal rolstoelplaatsen beschikbaar.
Wil je deze reserveren? Neem hiervoor contact op via 076-5303132 of stuur een mail naar contact@chasse.nl. Rolstoelplaatsen kun je helaas niet online boeken.
Voor meer informatie over de toegankelijkheid, bekijk deze pagina.
Er zijn zes invalidenparkeerplaatsen tussen het Chassé Theater en het stadskantoor en tien invalidenparkeerplaatsen in de Chassé parking. meer over parkeren
Indien je slecht ter been bent, kan je voor de deur worden afgezet, waarna iemand anders de auto gaat parkeren. Maak je gebruik van een rolstoel of rollator en ben je in staat zelfstandig de zaal binnen te gaan, dan zal je rolstoel of rollator buiten de zaal geplaatst worden. Wij raden je aan plaatsen in de zaal (niet op het balkon; daar is geen lift) en aan het gangpad te reserveren. Je kunt altijd contact opnemen met het bespreekbureau voor advies. Wij helpen je graag.
Alle zalen zijn voorzien van een hulpsysteem voor slechthorenden met of zonder gehoorapparaat. Om gebruik te maken van dit systeem kan je met een gehoorapparaat (voorzien van ringleiding- of T-stand) gratis een inductielus lenen. Heb je geen gehoorapparaat, dan kan je een gratis kinbeugel lenen. meer informatie
Toneelkijkers van Option kan je gratis voor aanvang lenen bij de servicebalie in de theaterstraat.
Een officieel getrainde blindengeleidehond mag mee naar binnen om je te begeleiden.
in het theater
Dat kan! Naast de bewaakte garderobe hebben we ook een onbewaakte garderobe en kluisjes.
Niet elke voorstelling heeft een pauze. Of er een pauze is wordt bepaald door het gezelschap. De pauzetijd en eindtijd staan, indien bekend, vermeld op de pagina van de voorstelling.
Er is geen pauzedrankje inbegrepen. In het geval van een uitzondering wordt dit duidelijk vermeld op je ticket.
Het is niet toegestaan beeld en/of geluidsopnamen te maken.
Meld je bij aankomst bij de medewerker in de foyer. In overleg met de artiest/gezelschap kunnen laatkomers eventueel via de achteringang naar binnen.
eten & drinken
Ons restaurant Vensters' is dagelijks geopend. meer info
Dat mag. Warme dranken mogen alleen in een kartonnen beker mee naar binnen.
mijn account
Rechtsbovenin kan je inloggen op je account door je e-mailadres in te vullen en een login mail aan te vragen. Met deze mail bevestig je je mailadres en kom je direct in je account. Het is belangrijk dat je de bevestiging via hetzelfde apparaat als waarmee je probeert in te loggen voltooit.
Als je al een wachtwoord hebt aangemaakt kan je dit gebruik om in te loggen.
Gebruik de loginlink om in te loggen. Je ontvangt vervolgens een mail waarmee je kunt inloggen.
Daarna kun je in je account een nieuw wachtwoord aanmaken.
In je account kan je je persoonlijke gegevens aanpassen, zoals je adres of e-mailadres.
Via deze link kan je je aan- of afmelden voor de nieuwsbrief.
Je gegevens kan je inzien in je account. Indien je je account wilt laten verwijderen, kan je mailen naar privacy@chasse.nl
service & huisregels
- het is niet toegestaan in de zaal beeld- of geluidopnames te maken
- gelieve je mobiele telefoon uit te schakelen om storingen te voorkomen
- het Chassé Theater beschikt over een onbewaakte en bewaakte garderobe
- zowel volwassenen als kinderen krijgen een ticket en een eigen stoel toegewezen
- Als de voorstelling is begonnen, worden laatkomers of gasten die gedurende de voorstelling de zaal verlaten, niet (meer) in de zaal toegelaten. Indien er een pauze is, kan je plaats nemen in de zaal. Een en ander geeft geen recht op restitutie.
Je krijgt mogelijk telefoon van ons
Vanaf maandag 14 november 2022 starten wij met een vriendencampagne. Daarom benaderen wij in november, december en januari een groot deel van onze bezoekers telefonisch met het verzoek of zij Vriend van het Chassé Cultuurfonds willen worden, of ons willen blijven steunen met een (hogere) bijdrage. Ben je een regelmatige bezoeker van het Chassé Theater, of steun je het Chassé Cultuurfonds al? Dan kan het zijn dat je gebeld wordt.
Heb je vragen over deze belactie? Lees meer op onze pagina over Cultuurfonds of neem contact op met Rosalie Vaarten per e-mail rvaarten@chasse.nl of telefoon 06-57907988.