veelgestelde vragen

Hieronder vind je per categorie een aantal veelgestelde vragen. Voor nog meer informatie kan je ook contact opnemen met het bespreekbureau.

tickets

Hoe koop ik tickets?
Je kunt tickets online, telefonisch of direct aan de balie van het bespreekbureau kopen. 

Op de pagina van de gewenste voorstelling kun je kiezen voor een datum en tijd en vervolgens op tickets klikken. Kies hoeveel tickets je wilt bestellen. Via de zaalplattegrond kies je zelf stoelen of je kunt de best beschikbare stoelen laten toewijzen. In het volgende scherm zie je een overzicht van de bestelling. Hier krijg je de keuze om je bezoek compleet te maken met bijvoorbeeld een pauzearrangement of reservering in de Brasserie. Hierna log je in met je Chassé-account. 

Hoe koop ik tickets voor een grote groep (20 of meer personen)?
Vanaf 20 personen is het mogelijk om een theaterarrangement te reserveren.

Hoe reserveer ik rolstoelplaatsen?
Rolstoelplaatsen kan je telefonisch reserveren via het bespreekbureau (076 530 31 32). Het is niet mogelijk online rolstoelplaatsen te reserveren. Je kunt ook een e-mail sturen naar bespreekbureau@chasse.nl of contact opnemen via onze chat.

Hoe betaal ik met een cadeaukaart?
Het Chassé Theater accepteert de volgende cadeaukaarten: Chassé Cadeaukaart​, Podium cadeaukaart en Nationale Bioscoopbon. meer informatie

Krijg ik korting met mijn scholieren-, studentenpas of CJP?
Jazeker, op de dag zelf krijg je vaak 50% korting en we hebben een selectie van voorstellingen voor slechts € 10. meer informatie

Hoe kan ik tickets annuleren?
Je mag maximaal vier tickets terugbrengen of ruilen tot één week voor aanvang van de voorstelling. Het is mogelijk om een annuleringsregeling af te sluiten per ticket. meer informatie

Moet ik de e-tickets printen?
Dat hoeft niet. We kunnen de e-tickets vanaf je telefoon scannen.

Moet ik mijn tickets laten zien aan de kassa?
Nee, dat is niet nodig. Je tickets worden bij de zaal gecontroleerd.

Er staat een andere naam op mijn ticket.
Dat is geen probleem. Indien je een ticket met korting heeft gekocht, moet je de bijbehorende kortingspas (op jouw naam) kunnen tonen.

Ik heb geen e-tickets ontvangen.
De tickets zijn verstuurd naar het e-mailaccount waarmee je bent ingelogd. De e-tickets kunnen in de spambox terecht zijn gekomen.

Ik ben de tickets kwijt.
Wanneer je inlogt in Mijn Chassé, kan je de tickets opnieuw downloaden. Zorg dat je software up-to-date is en dat pop-ups niet worden geblokkeerd.

Kan ik de e-tickets opnieuw toegestuurd krijgen?
Dat kan. Bel 076 530 31 32 of mail bespreekbureau@chasse.nl, dan sturen we de tickets opnieuw naar het bij ons bekende mailadres. 

De voorstelling is uitverkocht, is er een wachtlijst?
Er is helaas geen wachtlijst bij een uitverkochte voorstelling. We raden aan om de website in de gaten te houden of om contact op te nemen met het bespreekbureau

bereikbaarheid 

Hoe bereik ik het Chassé Theater?
Plan hier je route.

Waar kan ik parkeren?
Er zijn diverse parkeermogelijkheden rondom het Chassé Theater. meer informatie

Kan ik het Chassé Theater ook makkelijk bereiken met het openbaar vervoer?
Jazeker, er stoppen diverse bussen vlakbij (bushalte Vlaszak). plan je reis 

Kan ik ook met de fiets komen?
Maak gebruik van de fietsrekken op het voorplein. Is het fietsenrek vol? Ook aan de zijkant van het theater vind je een grote stalling. meer informatie

toegankelijkheid

Is het Chassé Theater rolstoeltoegankelijk?
Met uitzondering van de balkons in de Jupilerzaal en die in de Koninklijke drukkerij Em. de Jongzaal, zijn de zalen toegankelijk voor rolstoelen. In de Koninklijke drukkerij Em. de Jongzaal is alleen plaats voor rolstoelen en niet voor scootmobiels. Er zijn speciale rolstoelplaatsen beschikbaar, direct naast de overige zitplaatsen. meer informatie

Zijn er invalidenparkeerplaatsen?
Er zijn zes invalidenparkeerplaatsen tussen het Chassé Theater en het stadskantoor en tien invalidenparkeerplaatsen in de Chassé parking. meer over parkeren

Ik ben slecht ter been.
Indien je slecht ter been bent, kan je voor de deur worden afgezet, waarna iemand anders de auto gaat parkeren. Maak je gebruik van een rolstoel of rollator en ben je in staat zelfstandig de zaal binnen te gaan, dan zal je rolstoel of rollator buiten de zaal geplaatst worden. Wij raden je aan plaatsen in de zaal (niet op het balkon; daar is geen lift) en aan het gangpad te reserveren. 

Ik ben slechthorend.
Alle zalen zijn voorzien van een hulpsysteem voor slechthorenden met of zonder gehoorapparaat. Om gebruik te maken van dit systeem kan je met een gehoorapparaat (voorzien van ringleiding- of T-stand) gratis een inductielus lenen. Heb je geen gehoorapparaat, dan kan je een gratis kinbeugel lenen. meer informatie

Ik ben slechtziend.
Toneelkijkers van Option kan je gratis voor aanvang lenen bij de servicebalie tegenover Gerecht. 

Mag mijn hulphond mee naar binnen?
Een officieel getrainde blindengeleidehond mag mee naar binnen om je te begeleiden.

in het theater

Kan ik mijn jas bij de garderobe ophangen?
Ja, wij bewaken gratis je jas tot het einde van de voorstelling. Naast de servicebalie in de foyer is ook een onbewaakte garderobe. De directie stelt zich niet aansprakelijk voor diefstal of vermissing.

Is er een pauze tijdens de voorstelling?
Niet elke voorstelling heeft een pauze. Of er een pauze is wordt bepaald door het gezelschap. De pauzetijd en eindtijd staan, indien bekend, vermeld op de pagina van de voorstelling.

Zit er een pauzedrankje inbegrepen in de ticketprijs?
Dit in afhankelijk van de voorstelling. Het is duidelijk vermeld op je ticket.

Is het toegestaan om beeld en/of geluidsopnamen te maken?
Het is niet toegestaan beeld en/of geluidsopnamen te maken.

Wat moet ik doen als ik te laat ben?
Meld je bij aankomst bij de medewerker in de foyer.  In overleg met de artiest/gezelschap kunnen laatkomers eventueel via de achteringang naar binnen.

eten & drinken

Kan ik in het theater eten?
Jazeker, we hebben drie restaurants: Brasserie, Front en Gerecht. meer informatie 

Kan ik dieetwensen doorgeven?
Eet je vegetarisch, gluten- en/of lactosevrij of heb je andere dieetwensen? Geef dit door via horeca@chasse.nl of via 076 530 31 32.

Hoe kan ik reserveren?
Reserveren voor Front kan door te bellen naar 076 530 31 62. Voor de Brasserie kan je online reserveren of via bespreekbureau. Voor Gerecht kan je niet reserveren. 

Wat zijn de openingstijden van de restaurants?
De Brasserie is op voorstellingsdagen geopend vanaf 17.00 uur.

Front is van dinsdag t/m zaterdag geopend van 17.30 tot 01.00 uur en op zondag van 12.00 tot 21.00 uur.

Gerecht is maandag t/m vrijdag geopend van 9.00 tot 17.00 uur (op voorstellingsdagen gelden ruimere openingstijden).

Waar kan ik de menukaart inzien?
Op de pagina van de Brasserie, Front en Gerecht kan je het menu inzien. 

Kan je met grote groepen eten?
Het is mogelijk om voor grote groepen te reserveren. Neem hiervoor even met ons op. contactformulier

Zijn de restaurants kindvriendelijk?
We hebben alternatieve kindermenu's. Vraag naar de mogelijkheden bij het restaurant. We hebben geen kinderstoelen.

mijn account

Hoe kan ik inloggen in Mijn Chassé?
Rechtsbovenin kan je inloggen op je account met je e-mailadres en je wachtwoord.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
In je account kan je je persoonlijke gegevens aanpassen, zoals je adres of e-mailadres.

Waar kan ik me aan- of afmelden voor de nieuwsbrief?
Via deze link kan je je aan- of afmelden voor de nieuwsbrief.

Hoe kan ik mijn gegevens inzien, wijzigen of laten verwijderen?
Je gegevens kan je inzien in je account. Indien je je account wilt laten verwijderen, kan je mailen naar privacy@chasse.nl.

Cookies

We maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content van derden af te beelden, zoals ook video’s, en voor verschillende andere toepassingen. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door ‘akkoord’ te klikken, stem je hiermee in. Als je niet akkoord bent, kan je via de knop 'Instellingen aanpassen' je voorkeuren opgeven.

Cookie instellingen